Tuesday, February 15, 2011

SUATU PETANG & BILA LARUT SENJA_ PONTIAN, JOHOR

Salam semua...skrg nie aku tgh x tau nak buat apa. Luqman nak main game so, dia suruh aku temankan dia. Anak2 aku nie pesen nyer..buat apa je nak berteman, bukan sebab takut tp mengada2.. nak manja. Bila hari cuti2 jer, selalunya aku ler selalu dapat permintaan tinggi. Adus! x kasi chance le umi dia bergolek kuak lentang petang2 hari nie. tengok ler tu... khusyuk habis!

Dah tak larat panggil abang tolong sambung... bijak!bijak!
Sempat posing jap bila tau umi dia snap gambor.
Mana lalu duduk tercongok jd penonton jer. Jadi aku pun kodek2 laptop..tengok gambar2 kenangan silam lalu terjumpa ler gambar2 saat aku gi Pontian thn 2009 dulu bersama Za, Sa'adiah untuk training on Safety.. tak silap aku Understanding of ISO2007.. sb Malakoff sasar all their plants to be certified ISO in year 2009. Sepanjang 2 hari training tu kami stayed kat Hotel Pontian, tu jer hotel yg ada yg ok sket kat sana. Hotel nie betul2 tepi laut, so pemandangan waktu petang dia memang cantik.. jd x mau ketinggalan ler snap gmbr buat kenangan cuma gmbar x ler cantik benor sb snap pakai kamera biasa2 jer bukan yg gedobok canggih-manggih tu..

So, bwh nie aku tepek sket gambar kami posing waktu senja kat situ sb dah x tau nak ke mana...

Ni lah model2 x bertauliah yang di datangkan khas dari penang utk buat photoshoot kat pantai pontian...

Yang baju putih tu jer model yer.. yg baju bunga2 tu, tak de tokoh lgsg.



No comments: