Wednesday, December 29, 2010

Cupcake_Ordered by Sa'adiah PPP

Early Dec received order cuppies 40 pcs dari Sa'adiah, my opismate. Dia nak simple decor jer.. untuk hantaran bertunang anak sedaranya, satu taman dgn aku. 14 pcs untuk hantaran, the rest utk ngap. Tuan rumah pun nak rasa jugak ye tak? Saa'diah requested including packing so aku packed in dome type. Setiap kali buat cuppies aku mesti kena buat xtra utk cater unpredictable mood anak aku si Luqman. Esoknya prior delivery satu cuppies aku kena "kelepap" ngan Luqman. Dia nak yg aku packed utk Sa'adiah jugak, since aku tak kasi yg dia nak, sebiji cuppies ranap..sib baik buat xtra. Oh anakku!!!!

Just finished deco the cuppies. Aku buat 2 types of deco but with 4 different colours.

'Love& Rose' packed in dome type.

' White & Pink Roses' c/w packing

Cuppies after make over utk hantaran.

Bakal pengantin bersama hantaran sebelah pihak perempuan.
My frenz aka my 'adik angkat' nie got skill terpendam in hiasan hantaran pengantin nie.. see, semua bekas hantaran tu dia yang buat. Lepas nie anak akak nak kahwin senang ler, cari S'adiah jer ler.. Bila ler pun nak dapat menantu tu, yg sulung pun baru 11 tahun. hiks!hiks!hiks!


Thanks Dinda for the order.

No comments: