Wednesday, December 29, 2010

CMC_Order from Kiah LPP

Weekend yang sama aku prepare kek utk b'day Ayip, my nephew, my colleque Kiah from LPP jugak minta tolong aku buat 2 biji kek untuk present anak -anaknya to their beloved Ustazah. At first aku refused sebab aku memang tak bawa cukup bahan2 dan kelengkapan cake decorating aku. Nasi baik kak ipar, Kak Ta ada serba sedikit bahan2 buat kek. So,kawan punya pasal lepas dirayu, aku tak berdaya nak menolak permintaan sahabatku ini, so buat jugak ler..pakai ajer apa yang ada and I only managed to make simple deco on the cake.


Inilah sahaja yg dapat aku sediakan.. panjang betul wording yg cik Kiah kita minta tulis atas kek tu, jenuh aku adjust since tak muat nak tulis.

Kek for Adib.

Kek for Afiq.

Thanks Kiah for the order. Sorry ye..nie aje yang dapat saya sediakan due to limited decorating tools.


No comments: