Sunday, November 21, 2010

JJCM 29/10/2010 - SWENSEN, JURU

Hmmm... favourite posting kat blog aku nie mesti related ngan bab makan. Nie aku nak update pasal makan lagi. Alkisah, kami ladies staffs PPP nie rajin jugak anjur program JJCM nie. Memasing akan take turn buat sessi membelanja kengkawan. So, last month kena turn akulah plak. Sayangnyer tak cukup korum. Nini kat kl and za plak dah tak sihat dek kena "buatan orang"hehehe early pregnancy paham-paham jer ler. Since dah lama tertangguh, program terpaksa diteruskan sb 2 ahli lagi dok asyik tanya jer bila aku nak melunaskan hutang. To Za & Nini.. bebila akak belanja korang plak yer.

Oleh kerana advertisement dalam paper nie lah, aku telah di "paw" oleh 2 adindaku, si Sue & Sa'adiah utk lunch kat Swensen. Apa-aper jer lah adinda2 ku, esok2 akak "paw" korang plak..hehehe. So, tengaharinyer selamatlah kami ke Swensen Juru Auto City .

Belek menu yang mengiurkan!!!! Since semuanya nak rasa, memasing di advise utk order menu berbeza. So, dapat ler merasa memacam menu. Bagus tak strategy kitaorang?



Cik Sue " bila nak sampai order nie, lapau dah cek nie?"




Menu pilihan cik Sue, Spagethi seafood carbonara


Gelas & pinggan lagi besar dari tuan...hehehe



2 food tester terbaik dunia... Sa'adiah & I



Pinjam ayat anakku, Aqil " Yummy!yummy!"

My menu, ikut nafsu makan nak spagethi yg Sue order tp since Sue dah booked dulu, aku order Fish & Chip jer ler

Sa'adiah pilih spagethi bolognese with meatballs. Very d cheezzyyyy...


Tak tahan aku tengok cheese dia.. rasa dek!

Ngap sayot!


Selesai!!! berbaloi keluar duit belanja diorang hari nie...Mak buyung tersandar kekenyangan!



No comments: