Monday, February 1, 2010

CMC!CMC! 2009...........









Al kisah, orang yang bertanggung jawab memperkenalkan aka mengkomersilkan CMC aku adalah suamiku sendiri. Thanks ye Abang.Terlibatnye aku dalam menerima tempahan kek dari orang ramai nie bermula apabila one day hubby suruh aku bake a choc moist cake utk dibawa ke office utk majlis makan2 kat office diorang. So, aku pun buat ler CMC, pas tu aku decor simple2. Alhamdulillah, sejak tu aku mula dapat tempahan dari rakan2se office hubby juga order untuk staffs Agrobank punya bday. Alhamdulillah, rezeki.

Sejak tu lah aku terjebak membuat kek utk orang lain juga....nie sebahagian dari kek2 yg telah dibuat bagi memenuhi order sepanjang year 2009. From time to time aku cuba improve skills yg ada... so korang bolehlah tengok sebahagian daripada hasil keras tangan aku nie dari yg mula hingga ke hari nie.


No comments: